male pole widzenia w laptopie

Autor: <iwo.kucharski_at_gmail.com>
Data: Mon 21 Jan 2008 - 15:22:42 MET

Hej. Mam staruńckiego laptopa Toshiba Satellite Pro 4200 i zdarza sie
ze mam problem z wyswietlanym obrazem. Pulpit jest normalnie
rozciagniety na szerokosc i dlugosc calej matrycy, ale czasem jak gram
sobie np: w Icewind Dale, to cały widok z rozgrywki jest wycentrowany
na ekranie i ma wymiary około 300x400 pikseli, a cała reszta ekranu
jest czarna (zupełnie "wyłączona"). Co zrobić? Zainstalowałem
sterowniki z płyty, która była z laptopem.
Pozdrawiam