Re: Jaka obudowa

Autor: manmadepredator <vackoba_at_gazeta.pl>
Data: Mon 21 Jan 2008 - 15:03:06 MET

On Sun, 20 Jan 2008 17:50:59 -0800 (PST), gniazdowski
<gniazdowski.dariusz@gmail.com> wrote:

>Witajcie,
>chcialbym uzyskac informacje, bo nie wiem, jaką obudowę najlepiej
>kupić do nowego komputera? Chodzi o to, że są różnie typy obudów, mini-
>ATX, ATX jak również różne typy zasilaczy, i przez to też podtypy
>obudów. Czy można jakoś wskazać najlepszą? Chciałbym zainstalować w
>niej procesor klasy pentium.

Zależy to przede wszystkim od rodzaju płyty głównej jaką chcesz do tej
obudowy zamontować, a w zasadzie od jej formatu. Do tego dochodzi parę
innych rzeczy, jak chłodzenie, dodatkowe karty rozszerzeń itd.

polecam CoolerMaster - CENTURION 534 LIGHT, solidna, montaż
beznarzędziowy, aluminiowy przód, ogólnie elegancka, cena nie zabija.