Pekniecie obudowy laptopa - czy objete gwarancja?

Autor: jijomo <jijomomalpa_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 21 Jan 2008 - 13:43:28 MET

Witam.
Ostatnio zauwazylem, ze na obudowie laptopa Asus F3M-AP051 pojawilo mi
sie drobne pekniecie w narozniku czesci otaczajacej klawiature. Komputer
nigdy mi nie upadl. Mam nastepujace pytania:

1. Czy takie uszkodzenie jest objete gwarancja?
2. Jezeli jest, to czy warto cos z tym robic? Tzn. czy jest jakies
niebezpieczenstwo, ze pekniecie bedzie sie powiekszac. W tej chwili
wlasciwie w niczym mi to nie przeszkadza.

pzdr. jijomo