hp2207h i problem z wlaczeniem.

Autor: Qlfon <rav_at_life.pl>
Data: Mon 21 Jan 2008 - 07:46:25 MET

Witam,
pojawil sie nowy problemik i nie bardzo wiem jak to ugryzc.
Otoz:
mam LCD wymienionego w tytule, czesto zostawiam kompa wlaczonego na noc
no i wylaczam monitor wlacznikime na gorze. Niestey rano po probie
wlaczenia tymze wlacznikiem dostaje komunikat ze nie ma sygnalu i ze
monitor idzie spac (doslowne tlumaczenie:)). Nie mialem tego problemu
gdy monitor byl podlaczony przez D-SUB ale pojawil sie gdy podlaczylem
go przez przejsciowke DVI z mojego x800GTO do HDMI. Opcje zarzadzania
energia mam poustawiane na "wylaczony" wiec to raczej nie to:(
Jakies sugestie?
PS. sprawdze jak to sie zachowuje gdy przestawie opcje "wylacz monitor"
na okreslony czas, ale jakos wygodniej by mi bylo wlacznikiem.

--
Qlfon, Bournemouth, UK
słucha: