Re: macbook air

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 23:07:28 MET

** meer <spam@no.thanks> wrote:

> Np. wspomniana już myszka na BT? Na cholerę komu teraz komputer bez
> możliwości podłączenia standardowych peryferiów? Czyżby useria produktów
> apple brzydziła się jaskiniowców używających USB, FireWire i sieci po kablu?

Mówisz to na podstawie jednego modelu, który na dzień dzisiejszy praktycznie
nie jest używany. Inne komputery Apple mają porty ethernetowe, mają USB, FW i
do tego często Bluetooth oraz wifi. Owszem nie mają PS/2, COM, LPT, szyny ISA
itp. :)

> Dajmy na to, że jakiś inny producent wypuścił lapka bez ethernetu/usb/napędu
> - wszyscy by się pukali w głowę "kto kupi taki złom". Ale że to apple, to nie
> można złego słowa powiedzieć.

Istotnym aspektem jest, że Mac OS działa jedynie (teoretycznie) na sprzęcie od
Apple, niektórzy wybrali, że lubią Mac OS, ja lubię Linuksa, dla mnie Mac OS
jest kiepski, Windows też. No ale to chyba normalne, też nie kupuję pecetów, na
których Linux nie działa, tak samo użytkownik Mac OS nie kupuje pecetów, na
których (teoretycznie) Mac OS nie działa.

> Gdyby wziąć kamień z ulicy, pomalować go na jasno-applowy kolor i nazwać
> "Ultra Portable Stone of the Future", to target apple by to kupił choćby po
> 100$/sztuka.

Nikt Ci nie broni. Do dzieła. :)