Re: zmiana dysku w notebooku?

Autor: MOST <gta100_at_wp.pl>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 19:22:10 MET

Zmieniłem poprawa może nie powalająca ale jest w instalacji, kopiowaniu,
starcie systemu tak na oko 10-15 % w stosunku do tego co było przy HDD 4200
no i rzeczywiście może to i technologia robi swoje.

Użytkownik "MOST" <gta100@wp.pl> napisał w wiadomości
> Ram to już zwiększyłem z 512 MB na 1,2 GB a system to winxp lap Acer
> travelmate PM 1,6 centrino
>
> Użytkownik "Poldekk" <noczelny@gazeta.pl> napisał w wiadomości

>>> 4200 a 5400 czy te parametry zapewnią rzeczywiście mocne przyspeszenie
>>> systemu. Aktualnie ta 80 chodzi jako dysk przenośny na USB. Czy to nie