Re: Formatowanie HDD na USB

Autor: asterix <big_bertaWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 19:01:22 MET

Witam ponownie,
przerwałem ten niekonczacy sie proces formatowania. Zrobiłem szybki format i
odpaliłem HD Tune2.54. Transfery na poziomie 26-28 MB/s. Niewiele mniej jak
dla dysku z laptopa, gdzie wychodziło do 33-34 MB/s. Wiec z transferem nie
jest zle. Wiec chyba jednak to biega na USB2.0 ( i tak podano na obudowie :) )
Ale podczas robienia testów prędkości za kazdym razem testy były przerywane
przez program z powodu błędów.

Uruchomiłem wiec "error scan" i po 2 godzinach skanowania dysku okazało się,
ze dysk ma ponad 10% bad sektorów :( Zastanawia mnie tylko, czy to elektronika
obudowy cos paprze, czy dysk, choc nowy jest do wywalenia. Jutro zrobie
formatowanie na kompie stacjonarnym i ponowne skanowanie. Bede wiedzial, czy
reklamowac obudowe, czy dysk :)

pozdrawiam
asterix