Re: karta muz z wyjsciem cyfr. ?

Autor: sdf <sadf_at_lsdf.ss>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 16:58:08 MET

Luke napisał:

> z rozpedu zapisalem napisac, ze to ma byc karta do stacjonarnego kompa.
> sytuacja jest o tyle dziwna, ze wyjscie cyfrowe ma karta muz.
> zintegrowana z plyta glowna, a jakiegos w miare przyzwoitego SB z takim
> wyjsciem znalezc nie moge

Z tego co pamiętam, to właśnie któraś zintegrowana na
Realteku (bodaj 883, ale pewien nie jestem) jako jedna z
niewielu kart dawała prawidłowy output na wyjście cyfrowe. I
chodzi tu zdaje się o to, ze nie robi na siłę resamplingu do
48 tak jak wszystkie Blastery i większość kart w ogóle,
psując przy tym podobno jakość, tylko podaje na wyjściu to
co jest w źródle. Robią tak tylko lepsze karty, kilka innych
tanich pod pci (np Zolitrix Nightingale Pro?) i ten Realtek,
być może nowsze Realteki też ;)
O szczegóły jakichś czarodziei audiofilów dopytywać, takich
co to splamili się odsluchiwaniem muzyki z kompa w ogóle.