Re: macbook air

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 14:44:12 MET

RadoslawF pisze:

> Co do hotelu to nie wiem, do USA jeszcze mnie nie wysyłali. :-)
> Natomiast u nas w takiej cenie nie kupię a w hotelach najczęściej
> spotykam normalne gniazdo na skrętkę (a jak trafi się podły hotel
> to "gniazdo do internetu" jest tak naprawdę gniazdkiem
> telefonicznym).

W takim razie nic, tylko napisać do Apple, żeby zrobili "MacBook Air PL
Edition". :>
Czy cywilizowany świat ma się dostosowywać do jakiegoś małego,
zacofanego kraju w Europie Środkowej? Czy to ich wina, że są u nas
jeszcze miejsca, gdzie nie da się łączyć inaczej, jak przez modem? Czy z
tego powodu mają wyposażać każdego laptopa w odpowiedni moduł?
Najwyraźniej w USA nie ma potrzeby za często używać całego panelu
gniazdek, skoro tak spokojnie można było z nich zrezygnować w tym
laptopie. ;)

Wybaczcie, ale cała ta dyskusja połączona z narzekaniem na braki
przypomina mi obrzucanie błotem Ferrari dlatego, że nie da się nim po
polnych wertepach jeździć. Ktoś wie, że potrzeba mu czegoś innego niż
Air - niech nie kupuje, a nie narzeka, że brakuje funkcjonalności ze
sprzętu zupełnie innej klasy...