Re: Adapter/konwerter SO-DIMM DDR2 -> SO-DIMM DDR

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 13:35:04 MET

Użytkownik "RafalM" <rafalm1980@gmail.com> napisał w wiadomości
news:fmsvqt$66f$1@news.vectranet.pl...
> Witam,
> Czy znacie moze jakas firme, ktora produkuje konwerty SO-DIMM DDR2 ->
> SO-DIMM DDR, chodzi o to zeby w standardowym slocie SO-DIMM DDR (np.
> laptop) mozna bylo korzystac z pamieci SO-DIMM DDR2
>
> tutaj jest zwykly (DIMM) konwerter produkowany przez GigaByte
>
> http://img373.imageshack.us/img373/8789/imageviewphp7il.jpg

tyle ze ten konwerter nie jest uniwersalny tzn wspolpracuje tylko z jedna
plyta gigabyte -potrzebuje do dzialania
elektronike z plyty tzn umieszczajac go w plycie np asusa nie zadziala a cos
mozesz uszkodzic.

http://www.xbitlabs.com/news/mainboards/display/20050818233221.html

Przy laptopach bylby jeszcze jeden problem - tak -powstala pamiec czesto
bylaby "za wysoka" i "za gruba" aby ja upchnac w obudowie

pzdr