dysk -problemy z uruchamianiem

Autor: Trtd <trtd_at_o2.pl>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 13:34:22 MET

Witam.
Mam problem z uruchamianiem systemu (windows).
Od rozpoczecia ladowanie do pojawienia sie planszy z napisem logo
systemu uplywa 10 minut. Gdy ten etap przejdzie dalej ladowanie
przebiega plynnie. Praca w systemie tez przebiega plynnie.
Pytanie: jak naprawic ten problem.
Dysk SATA.
Poza tym ta nowe zlacze zasilania dysku SATA to jest wielkie
dziadowstwo. Przypuszczam ze wlasnie przez to mam ten problem, poniewaz
zdarzalo sie ze przy uruchamianiu pojawial sie komunikat o braku
systemu, po wyjeciu i wlozeniu wtyczki z zasilaniem problem zanika.

Obawiam sie ze moze szwankowac poczatkowy obszar dysku. Jezeli tak, to
jak przesunac (bezbolesnie) zawartosc tego obszaru w inne miejsce tak
zeby sie system uruchamial.

Jezeli zostane zmuszany so reinstalacji, to jak wyeliminowac ten
zaczynajacy sie sypac obszar dysku z eksploatacji? Czy deaktywacja tego
obszaru pozwoli na unikanie problemow z uruchamioaniem?

Deltak