Re: Jak precyzyjnie ustalic, ktory podzespol wymienic, aby uzyskac najwieksze przyspieszenie?

Autor: Maciek <test_at_test.pl>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 12:04:51 MET

> Więc napisz co aktualnie żona ma pod maską (ups ;) ) i do czego służy
> komputer, a z pewnością otrzymasz niejedną odpowiedź.

Celowo nie pisalem, zeby niczego nie sugerowac. Co z tego, ze w
zastosowaniach A glowna role odgrywa podzespol B, a w zastosowaniach C
podzespol D, skoro zona jednego dnia wykorzystuje komputer do zastosowania A
w 80%, a do C w 20%, a drugiego proporcja zmienia sie do 50/50%, a jeszcze
trzeciego do 10%/90%?

Przy takim charakterze pracy nie da sie "na czuja" powiedziec, co w
komputerze jest najbardziej obciazane i co wazniejsze - przez jaki okres
czasu. Sadze, ze to mozna tylko zmierzyc jakims specjalistycznym narzedziem.

Bo nie chodzi mi o to, zeby kupic najszybsze podzespoly do wszystkiego,
tylko zmaksymalizowac stosunek ceny do zysku.

Co z tego, ze powiem na przyklad - komputer do Photoshopa. Jeden w tym
Photoshopie poprawia zdjecia o wielkosci 1 MB, a drugi naklada wsadowo
filtry na 1000 plikow po 1 GB kazdy.