Re: macbook air

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 11:07:56 MET

RadoslawF pisze:

> No właśnie, dowiaduje się że jadę w delegację wiec na szybko
> kopiuje (kabelkiem szybciej) dwa czy trzy filmy do laptopa.
> No chyba że powiesz że MBAir jest skierowany do dyrektorów
> wysyłających takich jak ja miłośnikow kabelków na wyjazdy
> służbowe. :-)

Nie zapominaj, że w USA taki ktoś na wyjeździe służbowym może zwyczajnie
w hotelu połączyć się z ultraszybkim Internetem przez Hot Spota i za
trzy dolary wypożyczyć jakiś film. ;P
Po drugie - moduł sieci bezprzewodowej w MB Air to z tego co pamiętam to
802.11n, a więc nie ustępuje twojemu kabelkowi, no chyba, że masz w
laptopie kartę gigabit ethernet a w domu taką sieć właśnie. :P