Co musi mieć laptop żeby mógł nagrywać radio?

Autor: Tomek <tomolder28_at_gazeta.pl>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 10:31:28 MET

Witam

Mam pytanie , co musi mieć laptop ,żeby była możliwość nagrywania radia
internetowego.

Do tej pory miałem zwykły komp + XP home edition i wszystko działało super,
mogłem sobie nagrywać np. w audacity każde radio.

Kupiłem sobie laptopka COMPAL FL 90 + XP edition , karta dźwiękowa realtek i
nie mogę nagrywać żadnego radia.
Nagrywam audycje radiowe do nauki angielskiego.
Dodam że w ustawieniach dźwięku widzę tylko przy nagrywaniu możliwość wybor
midi lub mikrofon.

Proszę o pomoc .

Oczywiście Google już nieźle przekopałem , zauważyłem że inni mają podobny
problem.
Chyba będę musiał oddać laptopka do sklepu , chociaż nie chcę bo oprócz tego
śmiga bardzo fajnie i cicho.

Tomek
gg3196644