Re: Płyta główna i Pamięci

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sat 19 Jan 2008 - 21:10:23 MET

Radosław Sokół pisze:
> Po tym, że Kingstony są podobno bardzo dokładnie testowane
> (*każdy egzemplarz*) i nigdy nie miałem z nimi żadnych prob-
> lemów (i rzadko słyszałem o jakichś). O jakości testowania
> Goodramów nic natomiast nie słyszałem (wychodzę z założenia,
> że gdyby robili bardzo dokładne testy, chwaliliby się tym w
> "prasie" internetowej i zapraszali dziennikarzy), zdarzają
> się też z nimi problemy (w sensie uszkodzonych modułów ledwie
> co wyciągniętych z pudełek). Poza tym Wilk (IIRC to oni to
> produkują) ma dosyć przeciętną renomę z czasów produkcji
> modułów SIMM.

Legendy ludowe dobrze się mają, po każdym bym się spodziewał, ale nie po
Tobie:) Ty przecież walczysz z takimi legendami. Kingstony są testowane
na kazdym egzemplarzu? Posłużę się tu Twoją retoryką: wiesz, ile razy
droższy musiałby być każdy moduł, żeby oni to testowali egzemplarz po
egzemplarzu??

Renoma z czasów SIMM - no wiesz, od tego czasu sporo się zmieniło i
sporo wody w Wiśle upłynęło ( mieszkam w Warszawie to pisze o Wiśle;) )

--
|Tomasz Dębkowski | www.i-slownik.pl      |