Wymiana karty WiFi w laptopie - co wybrać?

Autor: gonzo_102 <gonzo_102_at_WYTNIJ.TO.o2.WYTNIJ.pl>
Data: Sat 19 Jan 2008 - 19:52:47 MET

Witam!

Aktualnie w moim laptopie (IBM T41) znajduje się karta sieciowa Intel
PRO/Wireless LAN 2100 3B Mini PCI, jednak w wielu miejscach, gdzie
występuje słabszy sygnał laptop już się nie łączy z siecią - mimo że inne
laptopy najczęściej działają. Z tego co wyczytałem w internecie karta na
chipsecie Atherosa powinna pomóc, jednak na allegro znalazłem kilka modeli
w zbliżonych cenach, który z poniższych producentów robi najlepsze karty
miniPCI do odbioru WiFi?
* SparkLAN WMIA-165G
* SparkLAN WMIA-123AG
* SparkLAN WMIA-166AG
* TP-Link TL-WN562AG
* Senao NMP-8602 ETSI 100mW
* Senao NMP-3601 ETSI
Czy warto kupować kartę 2.4GHz/5GHz? Dotychczas nie spotkałem się z siecią
radiową dostępną dla kilentów zbudowaną na 5GHz a jedynie szkielety
większych sieci z zakończeniami już 2.4GHz?

--
Pozdr.
gonzo_102