[spam] kupię płytę główną

Autor: Psychotrop vel Grzesiek \ <psychotrop_sp_at_op.pl>
Data: Sat 19 Jan 2008 - 14:19:58 MET

przepraszam za spam, ale mnie przycisnęło.
potrzebuje kupić płytę główną pod P4 na s478 na chipsecie 865PE, fajnie
by było jakby miała 4 gniazda pod DDR, jeśli nie to trudno.
oczywiście płyta sprawna :D
jakby ktoś z krakowa, albo okolic miał ...
jestem wstanie dać za nią do 100pln (oczywiście zależy od producenta i
modelu) :)

p.s.
na alledrogo niestety za 865pe krzyczą sobie chore ceny.

p.p.s
kontakt na maila po usunięciu "_sp" z adresu

--
Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki
(wytnij _sp) psychotrop_sp@op.pl