dziwny bład - pamięci

Autor: adam <mrzafka_at_wp.pl>
Data: Sat 19 Jan 2008 - 08:46:07 MET

Witam

Dołozyłem ostatnio do komputera dwie nowe kości pamięci
Miałem dotąd 2x 512mb i kolejne dwie identyczne dodałem.
Osadzone jest to na płycie Asrock K-880 upgrade.

Przy wyłączaniu komputera pojawia mi się często jakaś informacja o błedzie,
ale jest tak krótko, że nie mam szans jej przeczytać, a po ponownym
uruchomieniu pokazuje się info z Windowsa, że system odzyskał stabilność, po
powaznym błędzie. Jak rozwinę sobie to info żeby zobaczyć co tam jest
dokładniej to pojawia się taka sekwencja:

BCCode : 1000000a BCP1 : 0A402FF4 BCP2 : 00000002 BCP3 :
00000000
BCP4 : 804E65DE OSVer : 5_1_2600 SP : 2_0 Product : 256_1

która absoutnie nic mi nie mówi. Przy niektórych uruchomieniach zaś komp
samoistnie się resetuje kilka razy po dojechaniu do okienka logowania
użytkownika.
Co może się dziać i o co chodzi?

abc