Re: Tablet- jakie alternatywy dla LEnovo X60 i X61?

Autor: BAREK <barek_at_plusnet.pl>
Data: Sat 19 Jan 2008 - 08:11:41 MET

Mich@l pisze:

> Może Dell Latitude XT, tyle że w Polsce to tak na oko ze 2 razy drożej
> od X60/61

No to chyba raczej nie :-) chciałbym się zmieścić w 5k a i to mało
prawdopodobne- raczej przyjdzie mi zapłacić około 6-7k
Myślę jeszcze o takim małym F-S, tylko on wtedy też już robi się niezbyt
wydajny ze względu na energooszczędność.
Taki tablecik moich marzeń ważyłby mniej niż 1,5kg, z dodatkową baterią
pracował ponad 6-7 godzin i miał na pokładzie i GSM i GPS coby już nie
trzeba było nawigacji w Pocket PC wozić ze sobą.

--
Bartek czyli Alien
barek ( a ) plusnet kropka pl