Re: oszukać kartę graficzną

Autor: - <zdrada966_at_o2.pl>
Data: Fri 18 Jan 2008 - 20:06:56 MET

> Lepiej zamiast zaśmiecać grupę poszukałbyś jakiegoś mniej prehistorycznego
> komputera.

pyta, a pozniej pyskuje. bez przesady. na moje to trza goscia olac. dostal
juz rozwiazania swoich problemow. jesli jest biedny i go nie stac to mu
wysle komputer.
karty samej nie chcial bo nie pisal

ps. moja karta graficzna pracuje teraz (chwilowo) ma "kosci" RAM ("v" czy
"g" pomijam;)) ustawione na czestotliwosc 256 MHz i dziala. czyli mam 256MHz
RAM :P