Re: macbook air

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 18 Jan 2008 - 15:09:09 MET

Ale tutaj wcale nie o wagę się rozchodzi. Czy dało się zrobić lżejszego
laptopa? Oczywiście, ale to jest najcieńszy laptop o rozsądnej
przekątnej ekranu! To nie jest żadne maleństwo w stylu Eee PC.

Ludzie narzekają, że ma mały wyjść, interfejsów itp. Przecież ludzie z
Apple od początku mówili, że to sprzęt, który ma się komunikować ze
światem bezprzewodowo, a nie poprzez piętnaście różnego rodzaju
kabelków. :) Poza tym prezentacja z kopertą robi naprawdę wrażenie. ;)

Poza tym kolejna sprawa, to rozmiar płyty głównej. Mi po prostu dech
zaparło, gdy to zobaczyłem. Że też na tak małym PCB da się zmieścić
kompletny komputer! Od teraz wszystko jest możliwe jeśli chodzi o
miniaturyzację. Tak sobie myślę, że przecież teraz nie byłoby już dla
Apple wielkim problemem reaktywowanie Newtona o takim rozmiarze, jak
klasyczny, ale z OS X na pokładzie i zrobionego na takich bebechach, jak
MacBooki - czyli niemal w 100% zgodnego z nimi programowo. ;)

Kolejna rzecz, to ten multidotykowy touchpad. Idea mi się bardzo podoba,
bo o ile sprawdzi się to w życiu, tak jak wygląda na filmach
promocyjnych, to może zmienię podejście do tego urządzenia, którego
obecnie nienawidzę i zdecydowanie preferuję trackpointy (które niestety
są w zaniku...).