Re: zepsuta podstawka pod cooler

Autor: Phyt0n <1phyton1_at_1frazpc.1pl>
Data: Fri 18 Jan 2008 - 11:05:33 MET

LukaszKKK wrote a message concerning to following matters on 2008-01-18 11:01:
> Uszkodzila mi sie plastikowa podstawka pod cooler na procesor. Plyta
> Asus An8, socket 939.
> Teraz nie mam jak zaczepic coolera bo na podstawce sa urwane nozki.
>
> Ponizej na zdjeciu zaznaczylen w zoltym obramowaniem dokladnie o co chodzi.
>
> http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=5bcbd7d37eb1cea6
>
> Widze, ze ta podstawka jest wykrecana. Mozna takie cos dokupic ? Jesla
> tak to jak to sie
> nazywa ?

u mnie urwala sie po 2 miesiacach na abicie KN9 pod freezerem 64 ... thermaltake
ma cos takiego w ofercie - kupilem sobie z trzema zaczepami zamiast jednego ...
a potem napisalem do serwisu abita, ktory przeslal mi gratis jedna ... ;)

kupowalem w sklepie www.cooling.pl:
Thermalright adapter AM2 dla XP-120 / SI-120 / SI-128 / Ultra-90 (TR.AM2.RM) =
15.00zł

--
Pozdrowienia!
Marcin "Phyt0n" Paczkowski