Re: Co sądzicia o: Gateway 24 LCD SPVA 2485

Autor: Jamajka <jamjamjam_at_wp.pl>
Data: Fri 18 Jan 2008 - 00:57:02 MET

Mam go przed sobią, pisz co chcesz wiedzieć.

Albo przewiń do wątku:
"Jaka max rozdzielczość na FX5200 po DVI - na 24 calowcu"
gdzie napisałem o nim kilka słów!

> Ja słyszałem, że się wściekle psuja, czego tobie nie życzę
To nie prawda, było tak kiedyś z jakimiś CRT

> zdecydowałem się na Hundaia W241D, koszt 2200
To byś 200 zł wtopił bo te monitory do 100% clony!
W inne obudowie!

> ...mnie to nienormalne bo syczy
U mnie cisza.

> Głównie chodzi mi o to czy ten model ma jakieś badpixele?
Mój nie ma. Na ..-PVA to żadkość (choć jakiejść dziwnej
serii 2185 przywiezionych do Polski zdarzały się, ale to wyjątek
od regóły)