Re: Co sądzicia o: Gateway 24 LCD SPVA 2485

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Thu 17 Jan 2008 - 23:22:55 MET

Dnia Thu, 17 Jan 2008 22:54:50 +0100, Michał Duszyński napisał(a):

> Ja słyszałem, że się wściekle psuja, czego tobie nie życzę. W każdym
> razie zdecydowałem się na Hundaia W241D, koszt 2200, czyli w założonym
> przedziale. Gra i trąbi i jest ładny.
>
> Nie wydaje Ci się, ze zadałeś kretyńskie pytanie? Kupiłeś przez sieć i
> chcesz oddać w ciągu 10 dni, czy po prostu sie zdołować?

broń Boże nie chcę oddawać (15 min temu zamówiłem - zamawiać żeby oddać -
aż takim wariatem nie jestem). Pytam na co zwrócić uwagę jak dojdzie. Tego
hundaia też brałem pod uwagę. Ale przed filtrowaniem po cenie. Ten gateway
też się w sumie nie mieścił (ustawiłem 1500 zet). Ale po dodatkach gateway
zdołał mnie przekonać do wydania 0,5k zet. Ale tu zostały jakieś dziwolągi
na d-sub. A tu takie zjawisko. Matryca firmowa. Cena podejrzanie niska. Już
kupiłem. I tu pytanie. Wlazłem na minę czy trafiłem okazję?