Re: Chyba padnê, co za czasy nowy notebook za 1300 z³

Autor: Zz <no_spam_at_interia.eu>
Data: Thu 17 Jan 2008 - 16:54:58 MET

> Co jest g³upi± opcj±, wed³ug mnie.

Zalozylem rodzicom internet i podarowalem mojego starego blaszaka
(ciagle wypasionego nawet na obecne czasy) z wielkim 22calowym
monitorem lampowym - widywalem ich na internecie 2-3x w tygodniu
Ostatnio w zwiazku ze zmiana sprzetu podarowalem im laptopa
(3letni 15cali HP) i nagle mam ich na necie codziennie... Laptop stoi
w salonie lub w jadalni na stole, wlaczaja go jak tylko wstaja albo
wracaja do domu i wylaczaja takoz - blaszak zas stoi w swiom pokoju
przykryty recznikami zeby sie nie zakurzyl...

Oderwij sie Radek na chwile od komputerow i obejrzyj jak wyglada
zycie normalnych ludzi. Zadnych purystow komputerowych tylko
uzytkownikow dla ktorych komputer to takie sprytne polaczenie
tv, gazety, telefonu i radia

Zz