ECS 945P-A rev. 3.0 - problemy

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Thu 17 Jan 2008 - 14:24:55 MET

W BIOSie płyty ECS 945P-A rev. 3.0 jest opcja Compatible i Enhance dla
urządzeń SATA - jaka jest różnica - co ustawić dla wydajniejszego
działania (jeśli będzie to miało wpływ)?

Pzdr, OMSON

P.S. Nie moge zrobić backup'u systemu (WinXP Pro SP2 PL) Norton Ghost2k7
(spod DOSa), to samo Norton Image Center (gadgety z kompilacji Hiren's
9.3). Podaje komunikat: incostistency... coś tam. SMART nie wykazuje
relokowanych sektorów (moim zdaniem wszystko gra), naprawiałem tablice
alokacji plików Partotion Table Doctor'em (z Hiren's 9.3), wywalalłem
MBR (MBRWork'iem) i od nowa rekonstruowałem nim opis partycji i boot
loadera - Ghost I Drive Image dalej robia wysiadke - cos sie im nie
podoba. Co może być przyczyną (C2D E6300, 2x1GB + 2x512GB DDR2 667,
Samsung 2504C, Chieftec 450W... taki konfig w przybliżeniu)??

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.