Re: macbook air

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Thu 17 Jan 2008 - 12:48:55 MET

Paweł wrote:
> Użytkownik "Fiodor" <fiodor@post.pl> napisał w wiadomości
>
> Mnie podoba się funkcja zdalnego dostępu do napędów.

No super sprawa. Tylko co w tym dziwnego? To prawie jak slogan:
"możliwość zapisu plików na dysku"; przecież taka możliwość
jest praktycznie w każdym (współczesnym) OS, począwszy od Win3.11

> Ten laptop to trochę jak kabriolet. Śliczny gadżet, który nie może być
> jednak jedynym posiadanym komputerem.

Dokładnie! To jest typowo gadżetowy, biznesowy laptop. To taki sprzęt,
jak się leci samolotem w celach biznesowych, żeby go wziąć pod pachę.
Co do braku ethernetu - jakaś pomyłka; rozumiem, że nie ma CDROMu
(o dziwo bardzo rzadko się używa w celach biznesowych); pamiętam,
jak spooooooooro lat temu, jak ledwo co wchodziły lepsze cdromy
apple wycofało ze swoich desktopów flopa - też było zgrzytanie zębami,
co to za kretyńska firma :)

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,