Re: zakup laptopa - porada

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_at_WYWAL.ens.net.pl>
Data: Thu 17 Jan 2008 - 07:52:20 MET

RadoslawF pisze:

> Będziesz go nosił codziennie na wykłady czy będzie leżakował
> na biurku w domu (lub akademiku) ?
> Bo jeśli to pierwsze to szukaj czegoś z matrycą 12-13 cali
> i mniejszej wadze. :-)

Ja mam 15" i nigdy nie narzekalem na mase czy rozmiary. A 12-13" to
zapewne mniejsza rozdzielczosc matrycy co oznacza gorsze warunki do
programowania. Poza tym odbiorca jest STUDENT czyli osoba z natury
przygotowana do noszenia duzej ilosci browaru :) do akademika. Poradzi
sobie...

--
pozdrawiam
Piotr