Re: macbook air

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Wed 16 Jan 2008 - 23:15:04 MET

MadMan wrote:
> No właśnie jeden z ubytków w moim jest przy zawiasie - lekkie wyłamanie,
> a same zawiasy mają "luzy" na parę stopni (nie przeszkadza, matryca nie
> "ucieka" itp.).

Nie można tego jakoś dokręcić? W przypadku Delli z tego co wiem taki luz
jest normą, ale zdaje się, że w IBM co takiego nie powinno się dziać. W
moim poprzednim notebooku (Compaq) luz można było łatwo zniwelowac po
prostu dokręcając śruby mocujące zawias do szkieletu maszyny. Więcej - ich
pozostawienie w takim stanie mogło doprowadzić do urwania główek.

> Matryca - bardzo ładna, teraz mi bardziej przeszkadzają syfy
> które zdążyły się na niej osadzić niż te nieszczęsne 3 kropki (z
> których widoczna mocniej jest de facto jedna).

Te plamki to chyba norma, biorąc pod uwagę ilość laptopów z takimi
niedoskonałościami. W moim compaq plamka pojawiała się po podniesieniu
laptopa za klapę matrycy - najwyraźniej między nią a matrycą było coś, co
wywoływało nacisk i przy odpowiednio dużej sile mogło zostawić trwały
ślad.

Ale co tam plamka... zdarzyło mi się raz wylać na ekran notebooka... dość
dużą ilość super glue. :D Co najciekawsze usunąłem go niemal nie
pozostawiajać śladu, za pomocą skalpela (kluczowe było polanie matrycy
wodą natychmiast po zalaniu klejem, by utworzył on cienką warstwę na
powierzchni wody, zamiast zastygać jako gruby "strup").

k,