Re: Budzetowy laptop

Autor: rom3k <rom3k2_at_wp.pl>
Data: Wed 16 Jan 2008 - 22:07:11 MET

> Mimo wszystko jednak, nawet do poczty i internetu przydaje się laptop
> *sprawny* i *w jednym kawałku*, dlatego może niech nie będzie to Acer.
>
> --
> meer

A co do Acera? to uzywales kilku i wszystkie sie popsuly? czy poprostu ze
slyszenia
wiesz ze jest kiepski? Kilku znajomych ma Acery i wszystkie dzialaja ok,
nikt nie mial
z nimi wiekszych problemow. A co to znaczy "w jednym kawalku" ze niby Acer
ma
sie rozpasc na pol zaraz po zakupie? Nie wiem po co takie pisanie
farmazonow?:)