Re: Budzetowy laptop

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Wed 16 Jan 2008 - 21:45:25 MET

meer wrote:
> Masz chyba wybitnie małe oczekiwania wobec peceta...

Od grubo ponad roku używam niemal wyłącznie małego, w dodatku nie za
szybkiego notebooka. Zastosowania - intensywnie internet, poczta, pisanie
tekstów (jestem redaktorem), ale także obróbka zdjęć (RAW), czasem radio
internetowe (gdy nie mam pod ręką odrębnego urządzenia tego rodzaju).
Wszystko, poza graniem - do tego używam konsol. I naprawdę nie narzekam na
komfort pracy - przeciwnie, lubię zmieniać miejsce pracy, korzystam z
komputera w łóżku, czasem poza domem; bardzo odpowiada mi laptopowa
klawiatura, do mniejszego ekranu przywykłem (rzadko korzystam z zewn.
ekranu). Dlaczego uważasz, że mam małe oczekiwania? Moim zdaniem są one
wysokie, acz skonkretyzowane.

k,