Re: Chyba padnę, co za czasy nowy notebook za 1300 zł

Autor: dalmashin <dalmashin_at_usun.to.wp.pl>
Data: Wed 16 Jan 2008 - 21:11:27 MET

Dnia Wed, 16 Jan 2008 08:37:16 +0100, Paweł napisał(a):

> Użytkownik "Adam" <adam_sojarski76@o2.pl> napisał w wiadomości

> Nie jest wart nawet połowy tej ceny :)

mam tego noteboka tylko że z matową matrycą. za 70zł dokupilem mu pamięci i
chodzi idealnie. gdybym kupował drugi raz też bym go wybrał. absolutnie nie
mogę się do niczego przyczepić. sprzęt godny polecenia dla osób, które
wiedzą czego chcą ale nie dla pieniaczy, którzy nawet nie zobaczyli i
wydają od razu oceny.

--
hey!
dalmashin@usun.to.wp.pl