Re: BSODy w grach

Autor: Picia <toolpusher_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Jan 2008 - 20:32:35 MET

> Sproboj podmienic sterowniki na starsze, nie pamietam numerka ale sa
> takie, ktore uchodza za najlepsze od OC i najstabilniejsze :)

Mam właśnie takie wrażenie że stało się to zmianie forceware na najnowsze.
Tak to jest człowiek zawsze jest głupi. Jak Ci dobrze chodzi to po co
zmieniać? No ale sobie pomyślałem lepsza wydajność może coś dopracowali może
pare klatek/s więcej. Niestety nie - tylko problemy.

 --
Pozdrawiam
Piotr Klęba