Re: macbook air

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 16 Jan 2008 - 20:13:25 MET

** Jacek Wojaczyński <kocurek@post.pl> wrote:

> No fajny, ale... trochę ciężki (1,36 kg.) żeby go nosić ciągle przy sobie.
> Poza tym: Installed Software: Mac OS X v10.5 Leopard - ja osobiście wolałbym
> WinXP.

XP pewnie bez problemu na tym pójdzie, w końcu to zwykły pecet.

> No i gdyby w standardzie był SSD to byłaby to naprawdę ciekawa oferta.

To by było odpowiednio drożej, SSD są drogie i obecnie to zabawa raczej bez
sensu dla zwykłego użytkownika, za to uważam, że prędziutko przyjmą się np. w
blejdach, a jak już powstaną duże linie produkcyjne to będzie to raczej
oczywista sprawa w laptopie. Ale nie dziś.

> A tak to teraz nadal nie wiem jakiego notebooka kupić.

To jest subnotebook nie notebook.

> Szukam czegoś małego, lekkiego (powiedzmy, że 1,00 kg to max). Początkowo
> myślałem o Asus EEEPC 701, ale to ma z kolei ciut za mały ekran - za dużo
> jest tam zmarnowanej powierzchni, niestety.

I wszystko gorsze niż w tym Maku, sorry nie ma porównania z Eee.