Re: Budzetowy laptop

Autor: Jacek Wojaczyński <kocurek_at_post.pl>
Data: Wed 16 Jan 2008 - 13:42:49 MET

Radosław Sokół napisał(a), :

> Jak ktoś chce mieć mały i lekki, to musi płacić.

I pewnie dlatego taką furorę zrobił Asus EEEPC. Mały, lekki, tani.
Dla mnie ma on jednak jedną wadę - ciut za mały ekran, minimum
przyzwoitości moim zdaniem to jakieś 800x600 lub 1024x768.

Pozdrawiam

PS Widać, że rośnie zapotrzebowanie na małe lekkie notebooki.
Najczęściej używane jako drugi lub trzeci komputer (notebook dla żony,
itp.).
Ja też zaczynam nad czymś takim myśleć...