Re: Refleksja o kartach graficznych

Autor: ikov <taka__at__pospoli.ta>
Data: Wed 16 Jan 2008 - 12:54:07 MET

> http://www.grush.one.pl/article.php?id=grafika :)

Stare, ?dobre? czasy. Kolejna grafa miała 512Kb, a cały komputer: 4MB
RAM... 256 razy mniej niż mam teraz (a niedługo to nawet 768 razy
mniej). Część grupowiczów pewnie nawet czegoś takiego na oczy nie
widziała - pamięci typu sim i sloty ISA na płycie głównej, a do tego
dysk 58MB i 486DX2 (procek nawet nie miał wentylatora, a radiator był
doń luźno przyłożony - zero pasty). I zazdrość, bo wujek kupił K6
350MHz... :)