Re: do gier to AMD a do reszty Intel?

Autor: ikov <taka__at__pospoli.ta>
Data: Wed 16 Jan 2008 - 12:11:16 MET

PSYLO pisze:

> I właśnie takie "błyskotliwe" opinie rzutują na późniejsze bajki o
> stabilności.

Pamiętam, jak mało jeszcze zorientowany w sprzęcie, w 2001 r. chodziłem
po sklepach szukając części (sam składałem). Pytałem o procesory - duron
czy celeron - i w jednym sklepie powiedziano, że "dziś był klient, który
kupił grę, ale nie działała. W serwisie stwierdzono, że to na duronie
nie będzie działała". Dziwny zbieg okoliczności... akurat tego dnia... :)
Kupiłem gdzie indziej durona 950MHz którego używałem aż do połowy
września 2007, podkręconego na 1064MHz. MSFS2002 działał, Gothic2
przyzwoicie działał...