Re: do gier to AMD a do reszty Intel?

Autor: ChrissP. <krzyszp_at_-tnijto-poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Jan 2008 - 08:54:04 MET

Dnia Wed, 16 Jan 2008 08:46:20 +0100, Radosław Sokół napisał(a):
[ciach]

> Nie dość, że stara obiegowa opinia, ale i wtedy była
> tylko nieprawdziwą plotką. *Nie ma* różnic stabilności.

Eeee, chyba nie do końca. Około 2000-go roku miałem problem w mojej kafejce
internetowej. Quake 2 doskonale chodził na pojedyńczym kompie, ale wywalał
się na LAN pomogła zmiana procków z AMD na Celerony...

Pozdrawiam
Krzysztof Piszczek
Member of Polish BOINC Society
Member of Boinc@Poland Team