Re: BSODy w grach

Autor: <ddusinfo_at_gmail.com>
Data: Wed 16 Jan 2008 - 08:51:24 MET

On Jan 16, 3:09 am, "Picia" <toolpus...@poczta.onet.pl> wrote:
> Witam,
> Od czasu do czasu pojwiają mi się BSOD'y spowodowane przez główny sterownik
> ekranu nv4_displ.dll. Forceware najnowsze do karty 8800GTS 320Mb. Dzieje się
> to tylko w grach (obecnie Stalker). Dxdiag pokazuje wszystko OK. Jakieś
> sugestie?
>
>  --
> Pozdrawaim
> Piotr

Witam,

bardzo podobne BSODy (wlasnie z powodu nv4_displ.sys) wystepowaly u
mnie w przypadku zle skonfigurowanych pamieci (mialem ustawione 333mhz
CL4, a winno byc CL5) - wychodzi na to ze ten sterownik jest bardzo
wrazliwy na problemy z pamiecia, jak pamieci nie wyrabilay to on lubil
sie wysypac w kazdej grze. w normalnej pracy bylo OK. Jak ustawilem
pamieci i prorzadnie przetestowalem to BSODy zniknely jak reka odjal i
w kazdej grze nic zle nie bylo.