Re: Chyba padnę, co za czasy nowy notebook za 1300 zł

Autor: M... <kfsfsk_at_ed.pl>
Data: Wed 16 Jan 2008 - 08:36:14 MET

> Ja niedawno, niecały rok temu za używanego notebooka dałem
> 1600zł, a dziś nówka za 13xx zeta, ja po prostu nie mogę

Brat kupił ponad rok temu laptopa za 1500 w MM i z tego laptopa nic nie
zostało. Najpierw padł napęd, potem jeden zawias rozwalił cały róg matrycy.
Ja mam ASUSa od 3-4 lat i nie ma z nim problemów, a używany też bardzo
często. Za tą cene dostaniesz słaby produkt. Nikt nie zabije własnej dobrej
produkcji.

Pozdrawiam

--
http://maruszowice.myminicity.com/