Re: Ciągłe restartowanie po logo win xp

Autor: <marcin.wisla_at_vp.pl>
Data: Wed 16 Jan 2008 - 08:29:53 MET

> ***Einstein*** wrote a message concerning to following matters on 2008-01-15
14:39:

sprawdziłem są OK, dodam tylko że odpaliłem sobie jeszcze dla sprawdzenia
dystrybucję w wersji LIve Cd ,a ta jak wiadomo bazuje tylko na Ramie kompa.

> moze aktywacja zgasla jak to XP home ...

Hmm. może ale mógł być chociaż komunikat od Bena dla mnie o so chodzi...
Problem o tyle ciekawy że notebook to nie desktop, gdzie konfiguracja moze
rodzić ciągłe kłopoty, sa jeszcze jakies sugestie z własnej autopsji?