Re: Radeon DVI + SVIDEO

Autor: darnok <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl_at_anty.spam.ch>
Data: Wed 16 Jan 2008 - 00:16:01 MET

In news:fmj0qf$j1m$1@news.onet.pl, *....piiiit....* wrote:
> Witam.
> Czy możliwe jest uzyskanie z karty HIS EXCALIBUR radeon 9200se 64MB
> obrazu na monitorze przez DVI (cyfrowe) oraz na telewizorze przez
> SVIDEO? Pytam bo zdaje się że zarówno DVI oraz SVIDEO traktowane jest
> jako secondary, na staarych sterownikach ATI można było łatwo to
> sprawdzic w opcjach, a przy nowych nie wiem jak to sprawdzic.
> Od tego zalezy czy kupię LCD z DVI czy bez, bo chcę też podłączyc
> kompa pod TV.

Mam Saphire 9200 i wlasnie pracuje na LCD na DVI a jak wlaczam tv na AV to
widze obraz na TV :) Kwestia uruchienia wyjsc na tych zakladkach.
Fakt, ale jakos ostatnio nie chcialo mi sie sterownikow aktualizowac - bo
skoro wszystko dziala to po co.

PS. sprawdzalem kiedys i dzialalo takze mi jednoczesnie obraz na vga, obraz
na DVI i obraz na TV.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."