Acer max ilosc ram na slot

Autor: <arkadiusz.radziuk_at_gmail.com>
Data: Tue 15 Jan 2008 - 23:09:48 MET

Czesc
Zjaral mi sie w lapku jeden slot pamieci RAM. Jako ze komp nie jest na
gwarancji niespecjalnie oplaca sie wymieniac plyte glowna. Do tej pory
mialem 2 x 512 MB (DDR2 667 MB). Teraz chcialbym rozszerzyc ilosc do
maksymalnych 2 GB, jednak nie wiem czy komp bedzie w stanie obsluzyc
taka ilosc na jednym slocie, czy tez trzeba wrzucic 2 x 1024 MB.
 Niestety w dokumentacji poza maksymalna iloscia nie ma zadnej
informacji o tym czy moze to byc jedna kostka. Lapek to Acer Aspire
1694WLMI. Z gory dzieki za pomoc