Drukarka Lexmark Z1420 i problem po napełnieniu kolorowego kartridża

Autor: Andrzej Hyska <andrzejh3_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Jan 2008 - 23:55:26 MET
Message-ID: <fmgpb3$kjv$1@atlantis.news.tpi.pl>

    Witam,

Drukarkę Z1420 Lexmarka ma od niedawna. Jak oprogramowanie zasugerowało
zamówienie kolorowego kartridża to nabyłem zestaw tuszy do napełnienia, jak
to zawsze robiłem z poprzednią drukarką HP. Dalszy sposób działania
oprogramowania całkowicie mnie zaskoczył. Drukarka, oprogramowanie,
stwierdziło, że kolorowy kartridż się zużył i zażądała wymiany.
Od tego momentu nie można drukować, pojawia się okienko z żądaniem wymiany
kartridża z możliwością:
- anulowania drukowania,
- zamówienia nowego,
- drukowanie tylko za pomocą czarnego tuszu,

Zablokowanie możliwości wydruku kolorowego nastąpiło jednocześnie z
początkiem widocznych braków koloru na wydruku.
Oprogramowanie uniemożliwiło przeprowadzenia czyszczenia dysz, które zawsze,
w HP, używałem do ustalenia którego koloru zabrakło.

Oczywiście uzupełnienie atramentów w kartridżu nie zmieniło sytuacji, dalej
domaga się włożenia nowego.
Może wiecie jak przekonać drukarkę, że napełniony kartridż jest nowym i w
ten sposób móc uzupełniać kartridże atramentem a nie wkładać za każdym razem
nowy - kupiony ?

Pokonany przez drukarkę :)

Andrzej
Received on Tue Jan 15 00:00:07 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 15 Jan 2008 - 00:51:09 MET