jaki komputer złożyć?

Autor: Gassus <kUSUNTOgabis_at_gusuntomailkropka.com>
Data: Mon 14 Jan 2008 - 23:48:15 MET

Witam grupę i proszę o pomoc :)
Podobnego posta wysłałem niedawno na p.r.g.k.s, ale trochę się zmieniło
i poza tym chciałbym zasięgnąć rady u liczby osób >1 ;p

Póki co myślę o takim sprzęcie:
Płyta Główna: Asus P5K Premium Wifi-AP albo Abit IP35-Pro
Procesor: miałem kupować e2160... ale jednak poczekam na e8200 lub e8400
Grafika: Palit 8800GT sonic 512 mb (co sądzicie o tej karcie?)
Pamięć: Geil ultra 2x2GB lub 4x1GB (jedni mówią, że tak lepiej, inni na
odwrót)
Dysk: Samsung 500GB
Chłodzenie procesora: Scythe Andy Samurai Master
Obudowa+zasilacz: Antec Sonata Plus 550 albo Antec Sonata III
(przychylam się jednak do sonaty plus, wyciszenie prezentuje się
świetnie + zasilacz z wyższej półki)

Bardzo prosiłbym o jakieś komentarze i uwagi nt. tych komponentów,
ewentualnie doradzenie czegoś innego. Po prostu wypadłem z tematu i nie
chciałbym kupić sprzętu, z którym musiałbym się męczyć najbliższe 2 lata.

--
Pozdrawiam
Gassus