Jaka max rozdzielczość na FX5200 po DVI - na 24 calowcu

Autor: Jamajka <jamjamjam_at_wp.pl>
Data: Mon 14 Jan 2008 - 22:00:43 MET

Jaką max rozdzielczość na FX5200 po DVI
udało wam się uzyskać?

Bo właśnie testuję 24 calowego Gateway 2485
i za cholerę nie mogę go zmusić do pracy w natywnej 1920x1200!

Po analogu bez problemów, a pod DVI po początkowych problemach
ze zmuszeniem karty do przestawienia się na 1920x1200 (było max 1600x1200)
w końcu niby się udało - karta pokazuje 1920x1200 - ALE:

Monitor jak by dalej pracuje coś w okolicach 1600x1200 a ja dostałem jedynie
jakby wirtualny pulpit o szerokości 1920px który scroluje mi się jak dojadę
myszką do krawędzi.

Co ciekawe, jak w opcjach monitora wymuszę 4:3 i podam rozdzielczość
1600x1200 to pracuje jakby w natywnej (ostry i bez przeskalowywania)
ale mam czarne marginesy po bokach.

Wygląda jakby monitor fizycznie nie był w stanie odebrać 1920px szerokości
po DVI.

Bardzo proszę wszystkich posiadaczy 24 calowców o pomoc i doradzenie
jak się z tym uporać!