Wireless, internet troche NTG

Autor: lukasz <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Jan 2008 - 21:57:30 MET

Witam

Otóż mam takowy problem. Normalnie jeżeli podłączy się kompa z xp do sieci
nic nie trzeba robić tylko czasami wystarcza restart i ma sie siec lan z
której ciągnie się neta. Jak jest z wireless ?? Poszedłem dzisiaj pod
hospota net się zalogował tzn: na pasku przy bezprzewodowej karcie było ok,
połączono do sieci, pędokość sieci i moc sygnału: znakomita. Wchodze na
storone zonk - nijak nie mogłem zmusic ie czy cos innego do podłączenia się
do neta, komp ciągle się chciał łączyć ze starym połączeniem lub był w
offline. O co chodzi trzeba coś jeszcze konfigurować ???