Re: Czy to dobry zestaw?

Autor: gabi <angelgab_at_o2.pl>
Data: Mon 14 Jan 2008 - 21:20:20 MET

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:jdss55-29p.ln1@kosmosik.net...
> Tym w ogóle sobie głowy nie zawracaj, pierwsze kosztuje w granicach 120zł,
> drugie sugerowałbym Ci hybrydowe/combo z czytnikiem kart (również 120zł) i
tak
> będziesz tego czytnika częściej niż dyskietek używał.

Ujme to tak: mam Tatę. Tata jest nauczycielem. Tata wie co to dyskietka.
Tata nie wie ze istnieje cokolwiek innego jako nosnik informacji, a nawet
gdyby wiedzial, to w szkole mają taki sprzet, ze tam tylko dyskietki jeszcze
są w uzyciu. Naped dyskietek musze miec:)
Wiem ze to bzdurna rzecz w sumie, ale napisalem po to, bo moze sie okazac,
ze jakas plyta glowna nie obsluguje juz stacji dyskietek i co bym
poradzil?:)

--
gabi