Re: Czy to dobry zestaw?

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Mon 14 Jan 2008 - 21:10:23 MET

Użytkownik gabi napisał:

> - mam do dyspozycji 5k brutto
> - w zasadzie za te 5k to bym chcial sama bude kupic, ale jesli mi ktos
> powie - najbardziej ekonomiczny i najbardziej wydajny w tej klasie cenowej
> zestaw kupisz za 3,5k a reszte mozesz wydac na narzeczoną (strasznie droga
> jakas cholera..:)) to tez bedzie ok, choc jak znam zycie to wtedy dokupie
> sobie monitor LCD (tez nie wiem jaki)

Poszukaj w postach, juz napisalem Ci caly zestaw, jesli chodzi o
wydajnosc i masz takie pieniadze to z tamtego posta odrzuc E2160 i
E4300, kup E6750 i zapewniam Cie, ze zaden zestaw nie bedzie szybszy (no
chyba, ze doloza mu druga karte w SLI lub bardzo mocna wykreca proca ale
wstrzymywales sie przed OC).

--
Pozdrawiam,
Maciek