Re: Upgrade kompa - co kupic? - potrzebne LPT, COM, IDE

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Jan 2008 - 18:30:54 MET

Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w
wiadomości news:fmfto5$cip$1@achot.icm.edu.pl...

> ps. Grafike to rzeczywiscie masz na miare calego zestawu, mierną i o 1,5
> raza przeplacona.

Jak kupowałem tą grafikę to tyle kosztowała. To było w lecie zeszłego roku.
Potem na jesień - zimę kupiłem procesor, płytę główną, RAM i zasilacz. Już
wtedy był śnieg.

Dla porównania dałem ten procesor Intela bo go zaproponował "Yakhub"

Moja karta grafiki w momencie zmiany reszty sprzętu była lekko przestarzała
i tańsza. Teraz cena pewnie jeszcze bardziej spadła.

Nie przepłaciłem. Wiem to bo znam ceny hurtowe. Sprzedawca to mój dobry
znajomy. Kitu raczej by mi nie wciskał. Handluje Intelem i AMD od kilku lat.
Jednak jest zdania że AMD jest na chwilę obecną bardziej niezawodne od
Intela.